Μάρκετινγκ προορισμού: Τα καλά λόγια υπερτερούν των social media

Πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία παρουσιάζει το Tornos News, για την σημασία του ευχαριστημένου ταξισιώτη –  πελάτη, συγκριτικά με τις διαδικτυακές καμπάνιες

Από γνωστούς και φίλους, δηλαδή από πληροφορίες από στόμα σε στόμα, επηρεάζονται στο μεγαλύτερο βαθμό οι σύγχρονοι καταναλωτές, ιδίως όσοι ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των

Πηγή: Tornos News | Μάρκετινγκ προορισμού: Τα καλά λόγια υπερτερούν των social media

Please follow and like us:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *